dilluns, 8 de juny de 2020

DIMARTS 9 DE JUNY

Bon dia, 
Us deixem per avui dos activitats per fer, una d'anglès i una ed. física.


1. Ed. Física: Us deixem un parell de jocs per fer al llarg de la setmana.



Activitat 1: Transport amb el cap. Agafem un llibre que no pesi gaire, ens ho posem en el cap, i anem d’un extrem a un altre d’un passadís amb el llibre sobre el cap sense que se’ns caigui al terra i sense agafar-lo amb la mà. Repetim amb un altre objecte (un pelutx, un got de plàstic, etc). 

Activitat 2: Joc cooperatiu (basat en la tècnica del “marcador col.lectiu”). “Mitja Marató cooperativa”. “Km” a fer entre tota la família: 21. 1 km= 30 segons (mig minut) corrents a ritme lent. Total: 10 minuts 30 segons (21km). Cada membre de la família va fent al llarg del dia un nombre determinat de “km”, sumant i apuntant en un paper cadascú els kms fets, fins entre tots arribar als “21 kms”. Els “km” poden fer-se en diferents moments i ocasions del dia. Exemple: 1 km nen/a, 2 km pare, 2 km mare, 2 km nen/a, 1 km pare, 2 km nen/a, 1 km germà/ana, 3 km pare, 1 km nen/a, 1 km germà/ana, 2 km mare, 2 km germà/ana; total 21 km, repte cooperatiu fet! Si fos un nombre de kms massa elevat, es pot canviar a la “Cursa de 10 Km cooperativa”. Es pot fer amb variants: si es té escales, bicicleta estàtica. 

2. Anglès: Good morning!

Today we'll read and watch the story. Follow the instructions to access the Students iBook and go to Unit 6, lesson 5 (page 64-65). Click on the icon “Animated Comic” in the top left corner to watch the video. Then, go to the next page (page 66, Lesson 6), where you will find 2 different activities: “Listen and draw” and “Listen and sing”.

Afterwards, you can do the next worksheet.
----------------
Bon dia!
Avui llegirem i veurem la història. Seguiu les instruccions per accedir al Student's iBook i aneu a la Unit 6, Lesson 5 (pàgina 64-65). Cliqueu a la icona “ Animated Comic” a dalt a l'esquerra per veure el vídeo. Després, aneu a la següent pàgina (pàgina 66, Lesson 6), on trobareu 2 activitats diferents: “Escolta i dibuixa” i “Escolta i canta”.
Seguidament, podeu fer la següent fitxa.

Cap comentari:

Publica un comentari